sobota, 29 czerwca 2013

Przepraszam ♥

Przepraszam was bardzo ale nie dam rady napisać nowego rozdziału. Wprawdzie połowę już mam ale nie ma sensu dodawania połowy rozdziału bo jest za krótka. Wiem, że was zawiodłam ale zrozumcie mnie, są wakacje muszę odpocząć. Może to mi dobrze zrobi, więc przez okres 2 tygodni nie dodam nowego rozdziału. Przykro mi z tego powodu, bo was zawiodłam i mam nadzieję, że wena magicznie powróci i natchnie mnie do dokończenia zaczętego już rozdziału. Pozdrawiam, i jeszcze raz bardzo bardzo mocno przepraszam.
/Mocno zdezorientowana Avadaa.

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. PAKT

    Stian Thoms może wydać wam się na pozór zwyczajnym chłopakiem. Ba, każda spotkana na ulicy osoba stwierdzi, że jest on zwyczajnym, nieśmiałym, niewinnie wyglądającym chłopakiem. Rzeczywistość jest jednak inna...
    Stian Thoms nie jest zwyczajny. W najmniejszym stopniu. Mroczne zakamarki jego umysłu skrywają olbrzymią tajemnicę... Pozbawiony sumienia i serca, bezduszny morderca o nadprzyrodzonych mocach, ścigany przez największe władze Norwegii - nie cofnie się przed niczym.
    Stian Thoms podpisał bowiem Pakt.
    A to już na zawsze odmieniło jego życie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Award. Więcej informacji tutaj: http://dramionetrans.blogspot.com/2013/07/liebster-award.html

    Pozdrawiam,
    Lexie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czekam na kolejny rozdział. ;) A w międzyczasie Ty możesz zajrzeć do mnie. :)
    http://love-is-blind-dramione.blogspot.com/
    Pozdrawiam i życzę duużego przypływu weny!
    Vivian

    OdpowiedzUsuń
  5. Przestań gadać, że zawiodłaś! Każdemu się zdarza, nie tylko tobie :D Oczywiście czekamy, wszyscy, ale nie śpiesz się, bo to weny nie wróci :D Victorie :*

    PS U mnie nowy rozdział. Zapraszam serdecznie! http://szlama-arystokrata-plan-przeznaczenia.blogspot.com/2013/07/rozdzia-25-zaklecia-smierciozercze.html

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie, przeklinajcie jak trzeba. Piszcie co wam się podoba a co nie ♥