środa, 26 czerwca 2013

Nominacja I

LIEBSTER AWARD
1. Zostałam nominowana po raz pierwszy do Liebster Award przez SWAG na blogu "http://dramionezakladomilosc.blogspot.com/"

Co to jest?


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania od blogerki, która mnie nominowała :

1. Jakieś postaci nie lubisz w sadze HP ? Dlaczego?
2. Ulubiony aktor/aktorka z HP?
3. Jakie książki polecasz?
4. Blogi o jakieś tematyce czytasz najczęściej?
5. Co Cie najbardziej denerwuje?
6. Czy jest ktoś z Twojej rodziny kto czyta Twoje opowiadania?
7. Ile blogów prowadzisz i o jakich tematykach ?
8. Jakie cechy charakteru są dla Ciebie najważniejsze?
9. Ulubiony przedmiot w szkole?
10. Ile masz lat i od jak dawna piszesz?
11. Wolałabyś się spotkać z aktorem grającym Harry'ego Potter'a czy Dracona Malfoy'a ?

Moje odpowiedzi :

1. Postacią której nie lubię, wręcz nienawidzę jest Peter Pettigrew. Nie lubię go ponieważ nie pasuje mi do świata przedstawionego w Harry'm Potterze. Jest najmniej zaskakującą postacią. Gdyby nie on Czarny Pan nigdy by się nie odrodził. Był bardzo bojaźliwy, ponieważ ukrywał się pod postacią szczura, zamiast walczyć i stawić czoła swoim wrogom.
2. Moim ulubionym aktorem jest oczywiście Tom Felton, który zagrał Dracona Malfoy'a.
3. Polecam książkę Barbary Rosiek "Pamiętnik narkomanki" i serię książek Jacqueline Wilson, które noszą tytuły:

  • "Dziewczyny się zakochują" 
  • "Dziewczyny się odchudzają" 
  • "Dziewczyny się spóźniają" 
  • "Dziewczyny płaczą" 

Oraz polecam Harry'ego Potter'a.
4. Najczęściej czytam blogi o tematyce Harry'ego Potter'a (Dramione) i różne blogi na temat domowych wyróbek biżuterii i przerabiania ubrań.
5. Najbardziej denerwuje mnie to, że ktoś robi straszne błędy interpunkcyjne lub ortograficzne, bo to mnie strasznie razi w oczy. Nienawidzę też ludzi, którzy myślą, że mogą mieć wszystko i chcą wszystkimi dyrygować. Wkurza mnie też to, że niektórzy ludzie strasznie kłamią.
6. Nie, nikt z mojej rodziny nie czyta, ponieważ tylko moja siostra wie, że piszę takie opowiadania.
7. Prowadzę tylko jednego bloga o tematyce Dramione.
8. Cechy charakteru, które są dla mnie najważniejsze to :
  • odwaga 
  • wrażliwość
  • mocny charakter
  • bycie miłym. 
9. Moim ulubionym przedmiotem w szkole jest chemia <3
10. Mam ... lat i piszę od kwietnia tego roku : ) (wiek jest słodką tajemnicą)
11. Oczywiście, że z aktorem grającym Dracona Malfoy'a.


Moje pytania:
1. Jak zaczęła się twoja przygoda z Harry'm ?
2. Ile masz lat i od jak dawna piszesz ?
3. Jaka jest twoja ulubiona postać z HP ? Dlaczego ?
4. O jakich tematykach czytasz blogi ?
5. Który przedmiot w Hogwarcie przypadł by ci najbardziej do gustu ?
6. Jaki jest twój ulubiony nauczyciel w Hogwarcie ?
7. Jeśli miałabyś być Śmierciożercą, to którym ?
8. Lubisz Lorda Voldemort'a ? Dlaczego ?
9. Kto dla ciebie mógłby zginąć zamiast Syriusza ?
10. Lubisz sagę HP ? Dlaczego ?
11. Kto według ciebie nie powinien umrzeć w HP ?


Pozdrawiam,
/Avadaa.

1 komentarz:

  1. Hej! U mnie pojawił się nn: http://szlama-arystokrata-plan-przeznaczenia.blogspot.com/2013/06/rozdzia-24-bariery-zanikaja-cz2.html
    Serdecznie zapraszam do komentowania! ;D Victorie la Roulette

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie, przeklinajcie jak trzeba. Piszcie co wam się podoba a co nie ♥