niedziela, 1 września 2013

BARDZO WAŻNE !

Heej, wakacje się kończą.. Szkoda.. Ale no cóż, nadejdą następne i będą tak samo wspaniałe, jak tegoroczne. Ale do rzeczy. ROZDZIAŁ UKAŻE SIĘ 4  WRZEŚNIA. A oto powody ( w sumie jest tylko jeden XD ) :
Kochana Vivian Avis obchodzi swoje urodziny ! Dlatego dodaję rozdział  w środę 4 września. Mam nadzieję, że taki mały prezencik Ci się spodoba : )
Pisanie rozdziału mniej więcej wychodzi XD
1. Oto zmiany (pisałam o nich w poprzednim poście) :
-Uczniowie będą nosić mundurki (Kontrola Ministerstwa)
-Zrobię ankietę, dzięki której wybiorę czy lubicie dodawane zdjęcia ubrań czy nie (poza lekcjami uczniowie nie muszą chodzić w mundurkach)
-Dumbledore, Snape, Burbage (w moim opowiadaniu) żyją (wytłumaczone będzie to w stronie z bohaterami, która jest w trakcie tworzenia)
2. SZUKAM BETY, uświadomiłam sobie, że robię błędy, przekręcam słowa itp. Dlatego SZUKAM BETY. Jeśli któraś/któryś z was jest chętny proszę pisać pod tym postem w komentarzach. I jeszcze raz SZUKAM BETY.
3. To by było na tyle a więc pozdrawiam was bardzo serdecznie i życzę wspaniałego roku szkolnego ( To niemożliwe -.- )
Pozdrawiam,
/Avadaa.

3 komentarze:

  1. Wspaniały rok szkolny? To mnie rozbawiłaś :D
    A tak w ogóle ciesze się, że rozdział się pojawi :)
    Odiumortis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajj. Rozdział dla mnie. Jak cudownie! Dzięki wielkie. Cieszę się, że wróciłaś. ;)Wspaniały rok szkolny? Taak... Zwłaszcza, gdy zaczynasz naukę w zupełnie nowej szkole z zupełnie nowymi ludźmi... No, może nie wszyscy są nowi... :D
    Dziękuję, pozdrawiam i życzę weny kochana. ;)
    Vivi

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam cię do The Versatile Blogger :D więcej info na ron-hermiona-draco-dramione.blogspot.com Ciesze się że ozdział w końcu będzie :D Wspaniały rok szkolny ahaaam xD

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie, przeklinajcie jak trzeba. Piszcie co wam się podoba a co nie ♥