piątek, 16 sierpnia 2013

BARDZO WAŻNE !

Więc tak, na początku chcę was przeprosić za to całe zamieszanie. Postanowiłam też, że NIE usunę bloga tylko zawieszę go do końca wakacji. Zaczęłam pisać już kolejny rozdział, ale tak jak myślałam, idzie mi kiepsko. Postaram się skończyć go na 1 WRZEŚNIA. Myślę, że was znowu nie zawiodę i dodam rozdział w terminie. Mam dzisiaj trochę czasu więc może coś napiszę, bo dzisiaj Harry Potter i Książe  Półkrwi  więc możliwe, że mnie zmotywuje : ) Trzymajcie kciuki. Chciałam wam też podziękować za ponad 7 tysięcy wyświetleń i 105 komentarzy. Proszę was też, jeśli przeczytaliście rozdział to zostawcie po sobie pamiątkę w postaci komentarza, bo to bardzo i to bardzo motywuje do dalszego pisania. Jeszcze raz przepraszam i myślę, że tym razem was nie zawiodę ♥ Pozdrawiam,
/Avadaa.
PS. Komentujcie i polecajcie tego bloga znajomym, przyjaciołom, koleżankom, kolegom ! Przy okazji, jeśli spodoba wam się to co piszę dodajcie mojego bloga do OBSERWOWANYCH. ♥
PS.2 Postanowiłam też, że wprowadzę kilka zmian, o których dowiecie się dzisiaj wieczorem.

4 komentarze:

  1. Ja czekam bez względu na to, kiedy napiszesz. ;) Mam nadzieję, że na 4 września rozdział będzie, bo to m,oje urodzinki, a lubię czyytać twojego bloga, więc fajny taki prezent. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. ;)
    http://love-is-blind-dramione.blogspot.com/
    Vivi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam, że rozdział dodam 4 września, żeby sprawić Ci przyjemność na twoje urodzinki. To będzie taki mały prezent ode mnie. A więc wyczekuj 4 września : )
      Pozdrawiam,
      /Avadaa.

      Usuń
  2. Och.. kamien z serca... wiedzialam ze nas nie zostawisz teraz kiedy akcja zaczela sie rozwijac :) z niecierpliwoscia czekam na rozdzial <3
    Pozdrawiam i zycze weny
    Martyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi właśnie został polecony ten blog wczoraj, na razie przeczytał tylko prolog , ale już mi się podoba ;3 Obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie, przeklinajcie jak trzeba. Piszcie co wam się podoba a co nie ♥